June 27, 2011

1st entry yg xbrape nk 1st....

Sebelum memulakan madah ak, terlebih dahulu ingin daku ucapkan terima kasih kepada farah madiha sbb bt mata ak terkebil2 menahan mengantuk tulis blog nie...ak nie bkn nye reti sgt bab2 blogging nie..PC@laptop reti la gak ak nk hack ke...crack ke...tah ape lagi  tah...

Tp kerana kasih sygku pada insan yg bernama FARAH ne...ak gagahkan jugak la...

Ok la...before ape2 pun...bia la ak gtau nama ak..I am mazli...nama manja mazli...nama ganas pn mazli...nama dlm IC mazlixxxxx(x tu sje je...nk tau tanya la owner blog nie)

tujuan ak taip benda merapu dlm blog nie adalah utk kongsi@share citer ak bersama buah hati pengarang jantung@intan payung@princess ak nie...FARAH MADIHA..wanita tergedik2 yang paling ak syg...

Jadi, ak pun dh blank nk tulis ape...jadi sbg permulaan...ak nk share la photo kejadian benar yg terjadi baru2 nie...

Tempat : seat sebelah aku
Waktu: remang2 petang(klo guna perkataan senja seram la plak....)
Saksi : aku la....xkan awek plaza tol yg ak ngorat td kot...hehehehe

Sila lihat gambar dibawah..."U have to see it to believe it"!!!

Anda kenal dgn makhluk comel nie???   

Agak2 spe ne??


haaa..kalau nk tau...inilah kanak2 riang bru lpas dpt patung "angry bird"...hehehehe...tgk dr gaya pun dah tau tahap keriangan nye....but frankly speaking...reaksi camni la ak ske tgk dr DIA...reaksi kanak2 riang yg happy....hehehe...

manja kan??bg ak inilah wanita yg paling comel di hatiku(rse mcm lirik lagu..tp xpasti lagu ape...)..lantak la...

ok la...xtau nk merepek ape lg...kepala lututku buntu..buntu...ade masa ak taip lagi...credit to farah madiha sbb bt pose super duper comel nie...i like it....

ok la...gud nite..sleep tight..sweet dreams...bbbbbuuuubbbyyyeeee....

eh...lupe...thanks my love cos bg bie merapu dlm blog nie....love u my sweet dear...






June 26, 2011

our date!!

 
assalamualaikum...

hi all...this will be the 1st entry of my list.. just wanna share bout our date last week..instead of sunway lagoon,,we decided to visit aquaria..we are running out of time actually..pity him,,huhu...but overall,,it was totallyy fun...just imagine that 26 years old MAN acting like a kid..hoho..gonna miss him very much..




he really want to take a snap with that err,,,animal so badly..hoho..some iranian with a wheelchair block our view..demm!but,,its ok..peace no war..  ^___^


okay..this is a ..watta fish..hehe..i don't know what they call it in english....i call it ikan bandaraya or ikan dbkl..people can put their dna's on them..err,,by touching okeys!!
just nice,,i'll never gonna touch it..ever... but ,he said the skin was soooo...hard kot..ayoyoo..im not intrested in this kind of fish lorr..i just wanna hug a big cold blooded shark..muahahhaa..violent!



did u see..the fish eyes seems so big..like it gonna attack me anytime..haha..like i care..u are in the aquarium..outside it..u a just a fishh!!or worst..ikan goreng berlada..miahahhaha...
but..
mr bie : " eh..ni ikan piranha la yang oii ..yang makan orang tuu"..
me : " hah??yeke..macam ikan bawal yang masak slalu tu je "...

ok..from that time onwards..i knew,,ikan piranha and ikan bawal is a family..but,,i think mr. bie cheat me la..i still can't believe it until now.

hati aku kate : " takkan la ikan bawal makan org..aku yang makan dier ade la.dier ni bukan ley nak caye sangat..kang akuuu jugak yang kene tipu hidop-hidop.. "..

still not satisfied..hohoho... seriously,,mr bie was a cheater with an innocent face..lol...
 

 


ok..this is the most boring area ever..the insect part..coz all of it was dead..huuu..but then,mr. bie found something intresting.. so,,we take a snap with that thing..do u see what we saw? here the clear one..


haha..what da turrr... i dunno what mr.bie think bout this pose..but i think that they are fighting to death..hoho..the one above was the winner of the battle..haha..gile positif..dont't u think??miahaaha...




mr bie was so excited bout this tarantula...he said ," amek gambar (repeat2x)..ni rare ni..kalo ley jumpa blakang umah lain citer .."
haha...me??just smiling... ohh..my happy little baby..kui3...
but,,it really glow in the dark lol... (over excited dlm hati je)..




this is the time for me to be over excited.. a SHARKK!! bebehh..come to mama...haha.. honestly,,i do scared..only a thick glass seperate us!! we are just several centimeter apart..CENTIMETER okeyy!! but..as usual.."ko lam aquarium je hebat..kat luar ko jadi SHARK FIN SOUP!! ..hebat ke??"
hahahhaha (gelak setan)
this shark do hold grunge on me kot..coz it follow me okehh! i have a video but the quality is so hampeh.. dasar henpon murahan..
the tunnel is so short..however..i'm still satisfied.. ^__^

i've been forced to do such act!

toad : "untung-untung ley jadi prince balik...dapat kawen ngan nora danish...onggg..gedek gedek..."

mr bie : "kalo brani ko cium la dier..kang lebamm bijik mata kau katakkkk!!"


in the sourvenir shop..nothing to buy..not intrested in anything here..but luckily the mirror was facinating..haha...i love mirrorssssss...before we go,, mr. bie bought me a keychain..just nice..better have one  than nothing..hohoh...

next destination is the mines.. just walk around and around and around until we found...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ANGRY BIRD!!! hehehe...thank you bie.. i love u.. 

before he send me home..he quickly finished up his homework..and me?? camwhoring like crazeee...

 
love you..thanks for a very nice day...